Faceți căutări pe acest blog

luni, 2 aprilie 2012

Despre CS


COUNTER-STRIKE
Abreviat CS , este un first-person shooter tactic apărut dintr-un mod Half-Life realizat de Minh "Gooseman" Le si Jess "Cliffe" Cliffe . Jocul a fost dezvoltat într-o serie de variante de la lansarea originală , ce conţine în prezent : Counter-Strike: Condition Zero , Counter-Strike: Source şi Counter-Strike pentru Xbox .

Counter-Strike pune în luptă o echipă de terorişti şi alta de trupe speciale ale poliţiei într-o serie de runde . Fiecare rundă e câştigată fie prin îndeplinirea obiectivului misiunii sau prin neutralizarea echipei adverse.

Din luna mai a anului 2006 până în ziua de astăzi Counter-Strike este cel mai jucat first-person shooter din lume . În 2002 erau peste 30,000 de servere populate pe internet pentru Counter-Strike (locul 2 l-a ocupat Unreal Tournament cu aproximativ 9.800 de servere) . Iniţial Counter-Strike era jucat online cu ajutorul serviciului WON , care a fost închis în 2004 , forţând utilizatorii să se schimbe pe Steam (la care unii utilizatori au răspuns realizând propria reţea WON numită WON2) .

GAMEPLAY
Counter-Strike este un first-person shooter în care jucătorii se alatură fie teroriştilor fie echipelor speciale ale poliţiei . Fiecare echipă încearcă să îndeplinească obiectivele misiunii sau să elimine echipa opusă . Fiecare rundă începe cu cele 2 echipe apărând simultan fiecare în bazele lor aflate de obicei la capetele opuse ale harţii . Fiecare jucător porneşte, în general cu $800 (deşi suma poate fi editată de un administrator) , 2 cartuşe de muniţie , un cuţit  şi un pistol. Jucatorilor li se dă un răgaz înaintea începerii fiecărei runde (cunoscut sub numele de freeze time) pentru a se pregăti şi a cumpăra echipament . Se pot întoarce în zona de cumpărare (baza) într-un anumit interval de timp pentru a cumpăra echipament nou (90 de secunde default) . Odată ce runda s-a terminat jucătorii supravieţuitori ţin echipamentele cumpărate la începutul rundei pentru a fi folosit în runda următoare. Jucătorii ucişi încep runda cu echipamentul de bază (default).

Bonusuri în $ sunt repartizate pentru câştigarea unei runde, pierderea ei, uciderea unui inamic, salvarea unui ostatic sau plantarea bombei .

Tabela de scor arată scorul echipelor în adiţie statisticilor pentru fiecare jucător: nume, scor(kills), deaths, şi ping-ul(sau LAG-ul in milisecunde) . Tabela de scor indică de asemenea şi dacă un jucător este mort sau viu , dacă poartă bomba sau este VIP-ul , deşi informaţiile despre jucătorii aflaţi în echipa opusă sunt restricţionate până când jucătorul este mort(dead), pentru că informaţiile sunt importante. Jucătorii ucişi devin "fantome" pentru restul rundei .

REALISM
Counter-Strike este menit a fi mai realistic decât shooterele first-person încearcă altceva ca şi Quake III Arena şi Unreal Tournament, dar e construit în aşa fel încât să menţină rapiditatea acţiunii (pierzând claritatea detaliului) .Pentru a ucide un jucător sunt relativ necesare puţine lovituri. Însă loviturile (damage) nu au impact permanent asupra abilităţii de a fugi şi a efectua salturi, permiţând unui jucător cu doar câteva lovituri rămase să continue lupta la fel de bine ca oricare jucător. Mişcarea şi viteza de sprint sunt momentan restricţionate pentru aproximativ o secundă în urma încasării unor lovituri.

HĂRŢI
Harţile din Counter-Strike determină gameplay-ul şi obiectivele misiunilor. Sunt 3 tipuri de hărţi oficiale în Counter-Strike : Hostage rescue (salvarea ostaticilor), identificate cu ajutorul prefixului cs în faţa numelui hărţii (ex: cs_militia , cs_office) , Bomb defuse (dezamorsare bomba) , identificate cu prefixul de în faţa numelui hărţii (ex: de_dust2 , de_inferno) şi Assasination (sau asasinat) identificate cu ajutorul prefixului as (ex: as_oilrig) , în care un membru al echipei forţelor speciale ale poliţiei devine VIP şi trebuie protejat până ajunge într-o zonă de evadare (acest tip de hartă e absent în Counter-Strike: Source). În versiuni timpurii ale jocului mai există încă un tip de harta oficială numită Terrorist Escape (evadarea teroriştilor) .

ARMELE
Una din caracteristicile încarnării originale a jocului a fost că armele nu erau ficţionale, ca la majoritatea jocurilor de acest gen, în schimb folosindu-se modele de arme folosite în lume de grupări teroriste şi forţe ale poliţiei . Armele sunt, oricum doar semi-realistice : multe dintre ele nu respectă "the real thing" până la ultimul detaliu. Sau alte arme nu respectă comportarea reală din timpul tragerii, şi descărcarea cartuşelor se face pe partea greşită a armei . Acest fapt se datorează faptului că unul din designerii jocului era stângaci şi a modelat armele fiind ţinute în mâna stângă.

Deasemenea , comportarea din timpul tragerii , unde gloanţele ajung când arma este folosită, se aseamănă foarte puţin cu comportarea la tragere a armelor adevarate. Din punctul ăsta de vedere Counter-Strike înseamnă "multă distracţie" dar fără realism.

Când primele versiuni ale jocului au fost lansate armelor li s-a dat nume ficţionale şi firme de producţie la fel de ficţionale , asta probabil din cauza problemelor de drept de autor . Numele lor sunt vizibile la începului fiecărei runde când se fac "cumpărăturiile" pentru echipament . Consola, pe de altă parte se referă într-un alt mod la arme decât meniul "buy" , folosind numele adevarat a armei (ex: Consola numeste "Bullpup" ca "AUG" , arma reală pe care Bullpup se bazează) .

CULTURA CS
Counter-Strike este popular din cauza culturii ce îl înconjoară, care include tot de la jucători profesionişti şi ligi de CS până la cheating excesiv şi comportamente de tot felul . Unele echipe profesioniste de Counter-Strike numite clanuri câştigă bani frumoşi pentru a se juca CS , exemplele cele mai concludente sunt : SK Gaming, Team 3D, fnatic .

MOŞTENIREA CS
Counter-Strike rămâne extrem de popular până în zilele noastre . În curent sunt ligi online profesioniste ce susţin Counter-Strike cum ar fi Cyberathlete Amateur League (CAL) şi CyberEvolution , o ligă de genul "pay-to-play" . Diferite concursuri pe LAN sunt ţinute în America şi Europa , cele mai mari fiind Cyberathlete Professional League (CPL) , Electronic Sports World Cup (ESWC) , World e-Sports Games (WEG) ,şi World Cyber Games (WCG) . Aceste campionate sunt televizate, comentate şi analizate .

MODURI ŞI SCRIPTURI
Counter-Strike este un mod Half-Life şi a adunat în jurul său o comunitate de scripteri şi moderatori . Unele mod-uri adaugă boţi iar altele înlătură caracteristici pe care unii jucători le consideră enervante sau altele crează mod-uri diferite. Unele din cele mai populare mod-uri permit administratorului unui server mai multă flexibilitate şi control asupra serverului său . "Pluginuri admin" , au devenit foarte cunoscute . Exemple: Metamod, AMX Mod si AMX Mod X . Sunt moduri care pot afecta game-play-ul serios , cum ar fi Gun Game , unde jucătorii încep cu echipamentul de bază şi trebuie să câştige pentru a primi echipament şi Zombie Mod , unde una din echipe e formată din zombie şi trebuie să răspândească o infencţie neutralizând echipa adversă (folosind doar cuţitul) . Un mod tot mai popular este Zombie Horde , unde un număr mare de zombie e pus împotriva oamenilor . Oamenilor li se permite să folosească arme iar zombie folosesc doar cuţitul . Alte mod-uri conţin skin-uri la arme şi sprite-uri .
În cultura generală popularitatea imensă a Counter-Strike a făcut să fie parodiat pe scara largă .


connect cs.rere4fun.net - cel mai tare sv de cs

Un comentariu:

  1. intra pe serverul ...192.168.1.33:27015....te rog da mai departe la prieteni.....HITMAN

    RăspundețiȘtergere